Projektowanie pylony reklamowego – co należy uwzględnić

Ilu przedsiębiorców, tyle sposobów na reklamę. Jeśli znudziły Ci się tradycyjne banery, ulotki czy neony, dobrym rozwiązaniem może się okazać pylon reklamowy. To pionowa konstrukcja, którą postawisz na zewnątrz, przed wejściem do swojej placówki. Jest na nich wystarczająco dużo miejsca, by zamieścić informacje na temat firmy oraz zachętę, by potencjalny klient skorzystał z jej usług. Największą zaletą pylonów jest możliwość zaprojektowania ich w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Jak to zrobić? Dowiesz się tego w poniższym artykule!

Umiejscowienie nośnika reklamowego ma wielkie znaczenie

Jeśli chcesz podjąć się projektu i planujesz postawić pylon z dala od swojej siedziby, na terenie miasta, musisz ubiegać się o pozwolenie. Może się zdarzyć, że ze względu na uwarunkowania terenowe podstawa nośnika będzie musiała zostać przykryta betonem – w takiej sytuacji również często należy złożyć odpowiedni wniosek.

Przy projektowaniu i rozważaniu, gdzie umieścić pylon reklamowy, powinieneś pamiętać, że jest on wystawiony na działanie czynników atmosferycznych. Co prawda jego obudowa z pleksiglasu jest bardzo odporna na uszkodzenia, działanie wilgoci i skrajnych temperatur, jednak możesz wziąć pod uwagę bardziej zabudowane miejsce, jeśli szczególnie zależy Ci na jego żywotności i ochronie przed czynnikami zewnętrznymi.

Widoczny pylon to skuteczne narzędzie reklamy

Pylony reklamowe dają dużą dowolność przedsiębiorcom na etapie projektowania. Żeby były widoczne dla przechodniów, możesz nie tylko umieścić je w mocno uczęszczanym miejscu takim jak główna ulica czy duże skrzyżowanie, ale również podświetlić widniejące na nich litery z pomocą diod LED. W ten sposób będą zwracać na siebie uwagę również po zmroku i zwiększać popularność Twojego przedsiębiorstwa o każdej porze dnia i nocy.

Choć postawienie pylonu reklamowego w okolicach głównych arterii miasta ma swoje plusy, umiejscowienie go tuż koło firmy również jest dobrym pomysłem. Dzięki niemu klienci, którzy chcą skorzystać z Twoich usług, łatwiej do Ciebie trafią – taki nośnik z nazwą firmy to doskonały drogowskaz. Co więcej, kiedy przechodnie go zauważą, nie będą musieli posiłkować się wyszukiwarką internetową, by dowiedzieć się, gdzie leży Twoja firma – bez trudu zauważą ją niedaleko nośnika reklamowego, szczególnie jeśli umieścisz na nim logo, które widoczne jest również nad wejściem do Twojej placówki.

Pylon jako część identyfikacji wizualnej

Projektowanie pylonu reklamowego nie może obyć się bez brania pod uwagę charakteru przedsiębiorstwa. Warto zadbać o to, by jego wygląd był zgodny z identyfikacją wizualną firmy i dobrać odpowiednią barwę oraz czcionkę, a do tego znaleźć miejsce na logo, jeśli tego chcesz. Zalety takiego rozwiązania można ująć w krótkim podsumowaniu:

  • sprawia, że firma jest bardziej rozpoznawalna,
  • pomaga dotrzeć do grupy docelowej,
  • budzi zaciekawienie odbiorców i pobudza ich wyobraźnię,
  • z biegiem czasu (i przy odrobinie szczęścia, jeśli projekt Twojej reklamy jest naprawdę kreatywny) może stać się integralną częścią miasta, np. znakiem rozpoznawczym na dzielnicy, gdzie mieści się Twoja firma, co znacznie zwiększy jej popularność.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat tego nośnika reklamowego, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Rozwiejemy Twoje wątpliwości i pomożemy w projektowaniu najlepszego egzemplarza dla Twojej firmy!