Sposoby na reklamę świetlną i przestrzenną

Biznes zawsze związany jest z reklamą i właściwie to dzięki niej o danym produkcie lub usłudze może dowiedzieć się szerokie grono odbiorców. Jest to tym bardziej ważne w dzisiejszych czasach, ponieważ w dobie tak rozwiniętych usług reklamowych trzeba się dodatkowo wyróżniać. Istnieje wiele metod autopromocji, a jedną z nich są tanie kasetony reklamowe, które przyciągają klientów swoim nowoczesnym wyglądem.

Kasetony w formie reklamy?

Dobierając rodzaj reklamy własnego przedsiębiorstwa, należy pamiętać o tym, że powinna być ona widoczna. Z racji tego, dużą popularnością cieszą się reklamy świetlne, szczególnie te zewnętrzne. Są one stosowane coraz częściej np. w galeriach handlowych, ale nie tylko, bo dobrze dopasowana reklama świetlna będzie wyróżniać się wszędzie i to zarówno dniem, jak i nocą. Producent reklam świetlnych ma za zadanie pomóc firmie w wyborze idealnej reklamy zewnętrznej. Jest to niejako sposób, żeby logo firmy rozpowszechniło się wśród konsumentów. Najczęstszym wyborem są tanie kasetony – jest to opcja dla przedsiębiorstw, które dopiero się rozwijają i pragną znaleźć dla siebie ekonomiczne rozwiązanie. Wobec tego istnieje również opcja, żeby kasetony znalazły się w ramie aluminiowej. To wciąż jedna z najtańszych dostępnych opcji, jednakże to nie znaczy, że kasetony nie spełniają swojego zadania, bo pomimo niskiej ceny dobrze sprawdzają się jako forma zewnętrznej lub wewnętrznej reklamy – są wyjątkowo wytrzymałe i odporne na warunki atmosferyczne. Popularny jest również kaseton dwustronny – wybiera się go, kiedy dysponuje się niewielkim miejscem na reklamę, szczególnie w przypadku szyldów lub pylonów, ponieważ nawet pomimo małej strefy reklamowej, eksponują one logo firmy lub sklepu z dwóch stron. Poza tym kaseton może być zamontowany wewnątrz budynku, jak również na zewnątrz.

Co warto wiedzieć o literach 3D?

Reklama przestrzenna jest coraz chętniej wybierana jako forma promocji danej firmy lub sklepu. W takiej reklamie używane są przede wszystkim litery 3D – to lepszy wybór niż zwykłe, płaskie reklamy. Wyróżniają się przede wszystkim tym, że mogą być wykonane z różnego rodzaju materiału (drewno, styropian, a nawet plexi), a poza tym mogą być umieszczone np. na elewacji budynku, co sprawia, że dany napis jest widoczny nawet ze sporej odległości. Mogą być one również podświetlane, co jest dodatkowym atutem. Produkowane są w kilku wariantach, bo producent może użyć taśmy aluminiowej lub bloku ledowego. Najczęściej wykonuje się je z plexi, czyli ze szkła akrylowego. Materiał ten charakteryzuje się wyjątkową przezroczystością, a także dużą odpornością na uderzenia oraz wszelkie pęknięcia. Nic dziwnego więc, że chętnie wykorzystuje się wspomniane szkło właśnie do produkcji liter 3D – powinny być one w końcu trwałe i nie ulegać negatywnym działaniom warunków atmosferycznych.

Reklama tego typu powinna być niezawodna i trwała, a przede wszystkim przyciągać wzrok potencjalnych klientów. Obecnie profesjonalne reklamy są dostępne nawet dla dopiero raczkujących na ogólnym rynku firm, jednakże wybór odpowiedniej promocji na samym początku może przynieść korzyści później.